Tietoja SunCloudista

Meidän missio

SunCloud Assistant mahdollistaa kaikenkokoisille yrityksille keskittymisen omaan ydintoimintaan. Asiakkaiden liiketoiminta on läpinäkyvää, toiminnot dokumentoituja ja raportointi reaaliaikaista. Näin yhtiölle luodaan kasvun ja kannattavuuden runkorakenne.

Meidän tarina

SunCloud Assistant lähti oikean yrityksen tarpeista. Ennen toiminnanohjausjärjestelmää liikevaihdon ja tuloksen kasvattaminen ei ollut enään mahdollista. Jälkikäteen ajatellen ERP mahdollisti kasvamisen yrittäjyydestä yhtiöksi. Lue koko tarina tästä.

”SunCloud Assistant avaa aivan uudet mahdollisuudet tuloksentekoon. En palaisi enään mistään hinnasta takaisin monen järjestelmän tai office työkaluilla tapahtuvaan liiketoiminnan hallintaan!”
Jyri Kiho, moniala-yrittäjä